Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Irodamarket Kft.
  0 tétel 0 Ft
  Kosár részletes tartalma
rendelés fealdása
Keresés csak piactéren
Elfelejtett jelszó / első belépés

Zöld termékek
Márkák
CégünkrőlSzolgáltatásokKözbeszerzésKapcsolat-bejelentőHírekAkcióink
Reklamáció és Visszáru Tájékoztató
                      
A hatékonyabb Reklamáció/Visszáru kezelés érdekében Ügyfélszolgálatunkon külön reklamációkezelő kollégáink fogadják az Önök jelzéseit írásban, Reklamáció és visszáru adatlap-on, e-mailben, faxon és postán.

Elérhetőségek:

e-mail: info@irodamarket.hu
fax: 061-577-2758
tel.: 061-577-2750
vevőszolgálat: 061-577-2754

(A Reklamáció és visszáru adatlap IDE kattintva letölthető.)

Célunk, hogy az Irodamarket Kft. a lehető legrövidebb időn belül rendezze Partnerei részére a reklamációt illetve visszáruzást.

Teendő az áru átvételekor:
A kiszállítás során, az áruátvételnél meg kell győződni a bizonylaton szereplő csomagok darabszámáról és sérülésmentességéről. Amennyiben ezekben eltérést tapasztal, akkor ezt írásban kell feltüntetni az alábbi okmányokon:
  • kísérő bizonylaton (szállítólevél, számla),
  • fuvarozó cég átvételi okmányán (delivery)
Az okmányokat minden esetben a sofőrökkel is alá kell íratni. Az Irodamarket Kft. csak az így kitöltött reklamációt tudja elfogadni.
Továbbá lehetőség van arra, hogy a sofőrnél lévő kárfelvételi jegyzőkönyvben részletezve is rögzítésre kerüljön (ez lehet egy, kézzel írott A/4-es lap is). Bármely módon megírt jegyzőkönyv egy példányát az Irodamarket Kft. reklamációkezelőjéhez kell eljuttatni: info@irodamarket.hu, fax: 061-577-2758 vagy postai úton: 1044 Budapest, Óradna u. 5.

FONTOS!

A fuvarozó cégnek minden esetben kötelessége megvárni, amíg Ön leellenőrzi a csomag(ok) sértetlenségét (külső sérülések vannak-e, szakadt, nyitott, nyomott, nedves, stb.) és a csomagok vagy raklapok darabszámát, ezt követően kell aláírni az átvételt igazoló nyomtatványt. Amíg az átvételi okmány nincs aláírva, addig az áruátadás nem fejeződik be.

Tételes átvétel utáni eltérés (a sofőr már nincs jelen):
Kérjük, hogy az áruátvételkor tapasztalt problémákat azonnal jelezze írásban Hegyi Szilvia vagy Besze Tibor reklamációkezelőknek!
Az átvételtől számított 3 munkanapon túli mennyiségi és minőségi reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Hibajelenségek: hibás/téves árukiadás, téves számlázás, gyári hibás, vagy szállításkor sérült termék, többletszámlázás / többletszállítás.

Visszáru ügyintézés: /Nem az Irodamarket Kft. hibájából eredő visszáru igény esetén/
Az Ön által kitöltött visszáru igényt (Reklamáció és visszáru adatlap) reklamációkezelő kollegáink koordinálják. Egyedi elbírálás után az Önök számára visszajuttatjuk a reklamáció elfogadását igazoló Reklamáció/Visszáru adatlapot. Ebben az esetben fenntartjuk a jogot az áru számlázási értékéből 10% levonására


A visszáruzandó termékeket kizárólag, újra eladható állapotban, és szállításra kész csomagolásban vesszük át!


Nem reklamációból adódó visszáru rendezése alól az alábbiak kivételek, melyeket nem áll módunkban visszavenni:
  • Egyedi termék esetében, melyet a Vevő egyedi rendelésére vagy számára egyedileg gyártattunk
  • Áruátadás után sérült termék, vagy sérült termékcsomagolás (nem értékesíthető termék)
  • 3 munkanapnál régebben vásárolt, esetleg lejárt szavatosságú termékek, kivétel a jótállási
    vagy garanciális hibák esetében bekövetkezett reklamációk (jótállási vagy garancialevél ellenében)
  • Időközben az Irodamarket Kft.-nél megszűnt forgalmazású termékek, szigorú számadású nyomtatványok
A termékek visszajuttatása, ill. azok költségei a vevőt terheli. Amennyiben a visszaszállítást az Irodamarket Kft.-vel szeretné intézni úgy az alábbi szállítási költségeket számolunk fel:
  Szállítási költség csomag raklap  
  Visszáru esetén 1500 Ft 4500 Ft  
       
A fentiek bevezetése kapcsán reméljük, hogy értékes időt takaríthatunk meg az Ön számára!
Vásárlási információk | Adatvédelmi nyilatkozat | Hogyan tudok rendelni? | Kereskedelmi feltételek | Reklamáció és Visszáru Tájékoztató | Kapcsolat | Hozzáadás a kedvencekhez
Hiba és Számlálóállás bejelentő
 
© 2017 Irodamarket Kft.   Kapcsolat: 1044 Budapest, Óradna utca 5. Tel.: +361-577-2750, Fax: +361-577-2758 solution by NetGo.hu